maandag 25 mei 2009

Meganed

Zoals gemeld is SNOTJE ingeruild voor Megane Grand Tour
Een meegaand type.
Veel ruimte, rijdt lekker, geen scheurijzer, rijdt momenteel 1 op 12 bij regelmatige korte afstanden, dus dat kan zuiniger.
Fabrieksopgave> 1 op 14 nog wat, maar gas rijdt zo'n 10% minder zuinig.
Laat ons maar gassen voor 42,9 cent de liter.


Tja en dan nog later op de avond nog maar eens bezig met another thing, no. 10.
Wat tags erin gemikt bij Cloggy Dew (Irish folk) en Jack Vettriano (schotse schilder)
Wel grappig.
Voor Jack: zie het plaatje bij de laatste blog "Posting".

Dat wordt nog bikkelen van de week, maar als het onverhoopt lukt, ben ik verrukt.
Misschien geen "deep throat" whatever this may be, maar mogelijk "deep in the night".
(voor de goede orde: dat is na 23.00 uur)
Zo niet, dan is het pech, op deze lange, dan voor mij te lange weg.


Om met Daniël Lohues te eindigen:
"Ach wie döt mie wat, wie döt mie wat vandage, ik heb de band'n vol met wind, ik heb ja niks te klagen".

1 opmerking:

Jouke zei

OK! Misschien gebeurt het wonder waarvan ik repte in reactie op ding 9 dan toch nog?
Zetmop!!