dinsdag 12 mei 2009

Vervolg dinsdag

Zo werd het weer dinsdag.
Vandaag maar de liefhebbers weer eens voorzien van Vietnamese looempia's.
Die fietsen er wel in.
Zelf zijn ze te lui om even naar de markt te lopen.
Als ik het niet doe, doet niemand anders het.
Maar goed ik vind het niet erg om naar buiten te gaan.

Ach SN-O-TJ is niet meer bij ons.
Maar er is een opvolger.
De Renault Megane Grand Tour, en wel op gas,
dus straks lekker gassen naar Frankrijk.
Gas is nu lekker goedkoop, 1/3 van de benzineprijs,
dus dat merk je wel als je aan de pomp staat.
Da´s lachen, en daar word je vrolijk van.
vanaf een 6-7000 km per jaar is gas al goedkoper,
dus rij je wat meer dan kan je dat tot honderden euros per jaar schelen.
Tja, en wie houdt zijn geld niet liever in zijn eigen portemonnee,
in plaats van je pecunia´s aan de onverzadigbare staat te geven?



Vooruit ding 6 en 7 had ik gedaan en hier staat nu ding 8 boven.
Je moet het echt geloven,
Een beetje gefröbel met een schilderij, ander lijstje, sepia, waves, sand en diverse andere zaken.
En toch het meeste er maar weer afgehaald.

Trouwens wat anders: kijk ik vanuit de slaapkamer naar buiten en dan zie ik een zeer fraaie lucht.
Ach de meeste mensen zien dit soort fraaie dingen (ding 24? of liever eerder) niet,
maar liggen voor de buis, of zitten voor, jawel vòòr, de pc.
Achter is zo onhandig, ernaast kan nog wel.
Dus let in het vervolg goed wat je zegt!


Wordt vervolgd > morgen meer Megane e.d.

1 opmerking:

Jouke zei

Goed zo jochie!!! Je hebt de vaart er nu goed in! Mooi.