zaterdag 30 mei 2009

YouTube - Jongeren ontwerpen jongerenhoek bibliotheek Veenendaal

Een regeltje uit Jouw Buis wat verwijst naar de titel.
Het blijft bij het wat "betere gefröbel" in een bibliotheek.
Klik er maar op, dan zul je eens wat zien, nou ja niet overdrijven.
YouTube - Jongeren ontwerpen jongerenhoek bibliotheek Veenendaal

Op de site van het waterschap Regge en Dinkel zag ik ook nog een aardig filmpje.
De alternatieve wildpassage.
Fabriqué en France.


Ik denk dat wat aardige korte filmpjes de digitale entree van de bibliotheek een stuk kunnen verlevendigen.
Nu ik diverse filmpjes bekeken heb waaronder diverse in Overijssel valt me de zeer slechte kwaliteit op. De meeste lijken met een mobieltje wat bibberig met de hand zijn opgenomen. Dat is niet om aan te zien. Dus blijf je niet kijken, zonde.
Dan zijn de filmpjes van onze eigen bieb een stuk professioneler, en dus leuker om naar te kijken. Tja fimpjes maken maken is wat anders dan boeken uitlenen.
Wel nog prominenter presenteren lijkt me.

Geen opmerkingen: