maandag 1 juni 2009

Finish gehaald

OP de valreep, het is nu bijna 0.00 uur maandag/dinsdag 1/2 juni.

Veel en hard gewerkt de laatste weken aan - soms lijkt het wel meer dan slechts - 23 dingen.
Ja wat heb ik geleerd, heel veel dingen waarvan ik soms wel en soms niet het bestaan van wist. En dan zei de term me ook al niet te veel, ja globaal krijg je soms er wel wat van mee.
Het is beter onder regie zelf wat te ontdekken en te klooien.
Wat dat betreft was de zoektocht wel de moeite, maar ook vermoeiend, door de korte spanne tijds waarin ik dit gedaan heb.

23 dingen is voor mij.......................beslist geen eitje.
23 dingen was voor mij in 1e instantie gaan, dan stilstand of bloggers-blok, en vervolgens toch nog snel doen, ontdekken en proeven.
23 dingen is voor de bieb een signaal dat het anders kan en moet.
Klant centraal en deelname door klanten aan bibliotheek 2.0
Meer virtueel promoten en deelnemen kan door besparingen en samenwerking op diverse gebieden.
Je zult dit dus voor een deel in een groter verband moeten doen.

Geen opmerkingen: