maandag 1 juni 2009

Twintig



Heb ik verteld dat ik wel eens podcasting beluister, is dit mogelijk nog leuker door eigen inbreng. Nooit geweten dat J.S. Bach een radiostation had, geweldig!
Alleen een recente foto van Johan zou wel leuk zijn.
(grapje)
Dit soort playlistings, wat zeg ik speellijsten, lijken me best aardig voor de bieb i.s.m. met de CD-uitleen. Ik zie wel een muziekadvies op hun site, maar geen Last-FM.
In de club zitten ook nogal wat muziekliefhebbers, zij kunnen dit mooi oppakken.
Ik zie het als een mogelijkheid tot persoonlijk advies op basis van wat je hebt aangeklikt, net zoiets als in Bicat in "mijn bibliotheek".

Zal als ik nog tijd heb, wat ik niet verwacht hier nog eens verder naar kluisteren
(=kijken+luisteren)
Krijg zojuist de mededeling dat de katten naar het pension kunnen om 11 uur, daarna de valkparkiet wegbrengen naar Ali, Leonie opppikken, fietsendrrger ophalen en weer terug, kortom nog flink wat te doen vandaag.
Later maar weer wat dingen doen.

Geen opmerkingen: