zaterdag 13 juni 2009

Slovenië

Ha ik heb een computer gevonden.
Kan ik mooi even mijn blogje bij werken.
Altijd leuk om te doen als je zeeën van tijd hebt.
Geen strss dus, nee ook geen vakantiestress!
Over hier:
Het is hier fantastisch mooi, wel redelijk vaak regen, maar ja daarom zijn de bergbeken, en riviren ook goed gevuld, en de watervalleen geven niet een mager zomervalletje.
Dat is ook wat waard, niet waar?
Bergen en bossen omringen de omgeving van Lesce en Bled.
De camping is mooi gelegen op een meander in de rivier de Sava Dolinka (een snelstromende bergrivier) in een open dennenbos. Brug over en je wandelt zo de natuur in.
De temperatuur was nog niet echt zomers, maar vandaag wordt de 26 graden bereikt (autothermometer, lekker weer dus.
's avonds of 's nachts wel regen.
Meer van Bohinj bezocht, annex grootste waterval van Slov., de spectaculaire kloof van Radovna bezocht, Bled, Ljubljana, het vliegveld, de supermarkt enz.

Ik zie op het weerrbetricht dat de tempareatuur omhoog gaat, moori toch.
(N.B. in Beieren was het behoorlijk koud, maar goed wel zonnig)
Kom ik stop er even mee.(moet plassen van de pivo)
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Jouke zei

Hee, zelfs nog bloggen op vakantie, tiswat. Mooi dat het land zo bevalt. Hele fijne vakantie verder jullie!!

blondie zei

Hoi Helm,

Leuk dat je tijdens je vakantie ook blogt! Klinkt ook goed. Ben benieuwd wat er nog meer komt. In elk geval goede vakantie verder gewenst.

Groetjes, Blondie